Hulpverlener zijn:

vvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Klik hier voor meer informatie
als je het hulpverlenersteam
wilt versterken als EHBO'er.

^^^^^^^^^^^^^^^


Overzicht  actuele/lopende aanvragen.

Onze laatste activiteiten:

Kynologenclub Arnhem

Hardloopwedstrijd CIKO'66

Sportdag Rijn IJssel

Bronbeek herdenking

Eten op rolletjes

Wielervereniging Reto

Rondje Nederland voor ALV Ciko66

Sportdag Rijn IJssel Elst

Sportevenementen bij CIOS Arnhem

 

 

  Hulpverlening
        

Hulpverlening aanvragen

EHBO vereniging Arnhem beschikt over een groep enthousisate gediplomeerde EHBO-ers die regelmatig ingezet worden als hulpverlener bij diverse evenementen.
U kunt daarbij denken aan sportevenementen, beurzen, markten en en openingen maar ook aan feesten en evenementen voor kinderen.


Vragen als; Hoeveel hulpeverleners hebben we nodig tijdens ons evenement?
Wat zijn handige opstelplaatsen voor de hulpverleners?
Maar ook; Kunt u voor een AED zorgen?
Het zijn vragen die ons regelmatig gesteld worden. Graag denken wij met u mee in de opzet en planning van de hulpverlening tijdens uw evenement.

Uiteraard zijn er aan een hulpverlening voorwaarden verbonden.
EHBO Arnhem zorgt voor:

  • Minimaal 1 team hulpverleners bestaande uit 2 gediplomeerde EHBO-ers
  • De hulpverleners zijn duidelijk herkenbaar gekleed en beschikken over een goed gevulde EHBO-tas samengesteld volgens de geldende richtlijnen van het Oranje Kruis.
  •  Portofoons en een AED kunnen tegen meerprijs ook ingezet worden.

Van de evenementen organisatie vragen wij:

  • Een beschutte locatie waar de EHBO-ers kunnen verblijven (binnen/buiten, droog en liefst verwarmd bij koud weer), voorzien van een tafel en minimaal 2 stoelen (afhankelijk van het aantal hulpverleners) Deze locatie moet een vrij zicht hebben op het evenement!
  • Een beschutte locatie (binnen/buiten, droog en liefst verwarmd bij koud weer) waar eventuele slachtoffers geholpen kunnen worden, voorzien van 2 stoelen, water en enkele bekers. Dit mag dezelfde ruimte zijn waar de hulpverleners verblijven.
  • Afhankelijk van het tijdstip verlichting in genoemde ruimtes.
  • Vervoer van en naar slachtoffers als deze zich te ver van de afgesproken opstelplaatsen bevinden of langs een parcours.
  • Verzorging van de hulpverleners (koffie/thee/water, evt. frisdrank en indien van toepassing lunch en/of diner)

 

Voor meer informatie of voor het aanvragen van hulpverlening, kunt u via e-mail contact opnemen met onze Coördinator Hulpverlening:
of via het onderstaande aanvraagformulier.

Alle velden met een  * verplicht invullen:

Ik wil graag*
Voornaam*
Achternaam*
Email*
Tel of mobiel*
Extra informatie