Hulpverlener zijn:

vvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Klik hier voor meer informatie
als je het hulpverlenersteam
wilt versterken als EHBO'er.

^^^^^^^^^^^^^^^

EHBO Arnhem verzorgt de hulpverlening tijdens evenementen zoals:

  • > Festivals

> Herdenkingen

> Koningsnacht en Koningsdag

> Voetbaltoernooien
   (indoor -outdoor)

> Atletiekwedstrijden

> Sportdagen (indoor - outdoor)

> Fietstoertochten (mountainbike en
   wierennen)

> Koningsspelen

> Wijkverenigingen en wijkfeesten

 

 

  Hulpverlening
        

Hulpverlening aanvragen

EHBO vereniging Arnhem beschikt over een groep van ongeveer 25 enthousiaste gediplomeerde EHBO-ers die regelmatig ingezet worden als hulpverlener bij diverse evenementen. U kunt hierbij denken aan sportevenementen, beurzen, markten en openingen maar ook aan feesten en evenementen voor kinderen.


Vragen als; Hoeveel hulpverleners hebben we nodig tijdens ons evenement? En; Wat zijn handige opstelplaatsen voor de hulpverleners? Maar ook; Kunt u voor een AED zorgen? Zijn vragen die ons regelmatig gesteld worden. Graag denken wij met u mee in de opzet en planning van de hulpverlening tijdens uw evenement!

Uiteraard zijn er aan een hulpverlening voorwaarden verbonden.
EHBO Arnhem zorgt voor;

  • Minimaal 1 team hulpverleners bestaande uit 2 gediplomeerde EHBO’ers.
  • De hulpverleners zijn duidelijk herkenbaar gekleed en beschikken over een goed gevulde EHBO-tas samengesteld volgens de geldende richtlijnen van het Oranje Kruis.
  • Portofoons en een AED (afhankelijk van de gemaakte afspraken

Van de evenementen organisatie vragen wij;

  • Een beschutte locatie waar de EHBO’ers kunnen verblijven (bij voorkeur binnen, droog en verwarmd), voorzien van een tafel en stoelen (afhankelijk van het aantal hulpverleners) Deze locatie moet een vrij zicht hebben op het evenement!
  • Een beschutte locatie (bij voorkeur binnen, droog en verwarmd) waar eventuele slachtoffers geholpen kunnen worden, voorzien van 2 stoelen, water en enkele bekers. Dit mag de zelfde ruimte zijn weer de hulpverleners verblijven.
  • Vervoer van en naar slachtoffers als deze zich te ver van de afgesproken opstelplaatsen bevinden of langs een parcours.
  • Vervoer naar een huisarts/huisartsenpost of spoedeisende hulp indien nodig.
  • Verzorging van de hulpverleners (koffie/thee/water, evt. frisdrank en indien van toepassing lunch en/of diner)

 

Let op: Uw definitieve aanvraag dient uiterlijk 14 dagen voor aanvang bij ons binnen te zijn!

Voor meer informatie of voor het aanvragen van hulpverlening, kunt u contact opnemen met onze Coördinator Hulpverlening: Jaco Hoogendoorn via e-mail:
of via het onderstaande aanvraagformulier

Alle velden met een  * verplicht invullen:

Ik wil graag*
Voornaam*
Achternaam*
Email*
Tel of mobiel*
Extra informatie